Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Praktijk: Beautyclaims – slimme marketingtruc of bewezen feit

Annebelle Nooteboom
Producten die ons mooier maken of laten voelen, we kunnen er geen genoeg van krijgen. Jaarlijks besteden we in Nederland zo'n 3 miljard euro aan cosmetica. De consument wordt kritischer. Die vraagt steeds meer naar duurzame producten, naar specifieke ingrediënten of naar producten die aansluiten bij de eigen leefstijl. Producten claimen ‘vegan', ‘natuurlijk' en/of ‘dermatologisch getest' te zijn. Wat betekent dat nou écht? En hoe betrouwbaar zijn dit soort claims?
Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Podopost.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in